Slut som artist...

Publicerat: 2012-05-23 kl. 20:47:49

Efter att desperat ha sökt svar i frågan hurvida man kan träna med bältros så fick jag till slut beskedet av en idrottsläkare att sålänge man inte har feber och det känns okej så är det fritt fram att träna.

Så jag har givetvis hoppat upp på hästen igen och kört igång!

Dagen var enligt följande:
10:00: 90 min promenad.

Att gå på diet under vår/sommar är verkligen betydligt lättare under perioder, perioder som när man ska ut och traska en sväng och slipper femtioelva lager kläder och en stadspuls som är obefintlig!

14.30: WOD:
5 rounds for time:
135p Power clean x5
135p Front squat x10
135p Push jerk x5
20 chins... Sluttiden 14:11.

17:00: WOD
5 rounds for time:
155p deadlift x12
155p hang power clean x9
155p push jerk x6
Sluttid: 7:25.

Riktigt dåliga prestationer idag måste jag säga, men jag är säkert påverkad av bältrosen fortfarande (som smärtar, trots att jag känner mig pigg och fräsch).

Imorgon ska jag iväg på en batongutbildning hela dagen vilket innebär en väska överpackad med matlådor och ett sent gympass med Ronja.


Lite ironiskt att mitt Aldrig Vila-linne kom med posten exakt samma dag som jag fick diagnosen bältros och fick vila i två-tre dagar... Men nu kan jag leva upp till texten! ;)


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback