Det är baaara att köra!

Publicerat: 2012-05-14 kl. 13:46:27
Det är bara att köra!!!

Ja, som vanligt kör jag på med ett par träningspass om dagen. Lunchpassen står i sig som alltid inleds och avslutas med 1 km löpning. Däremellan försöker jag hinna med någon form utav WOD eller disco-övning som hinner utmana mig innan jag ruschar tillbaka till duschen och lunchen på jobb! :)

Varit nattjobb nu i några dagar, vilket helt klart sätter sina spår. Idag gick jag av arbetspasset 07.00 och sedan har dagen sett ut enligt följande:
8.00: Träning: Bänkpress (130 kg) 5-5-5-5-5-4 (failure), därefter:
5 rundor på tid:
225p Knäböj x5
225p Bänkpress x5
Sluttid: 3:04.
Därefter: 2x 1km rodd...

10.30: Frukost:
Havregrynsgröt med lite blåbär toppat med 250g lättkvarg med fun light.

13.00: Mellanmål:
Omelett med 250g äggvita + ett helt ägg + omega3

15.15: WOD på CrossFit Malmö...

18.00: WOD på Sports Club Oasen

Resten av kvällen är det mat (Kyckling, ris, grönsaker) och SÖMN! :D

Jag säger som Mikael Hollsten: Lyssna på din kropp, så länge din kropp är i harmoni: AldrigVila! :)

5 veckors diet. 85 kg.

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback