Lägesuppdatering

Publicerat: 2012-06-15 kl. 23:21:34
Av någon anledning väljer jag att uppdatera bloggen just nu, efter Sveriges uttåg ur EM... Mindre genomtänkt kanske?

Det känns som om God Himself har örfilat mig...

Nåja, snart Sommar-OS! :)

Träningen då? Som sagt, Fitness5 är avklarat, nu får jag prioritera om.

Istället för att köra en hel del CrossFit lägger jag över större delen av min träningsfokus på AF-relaterad träning. Dvs hederlig styrketräning och lågintensiv cardio och mindre CF-träning som suger all glykogen ur kroppen!

Har känt mig oerhört sliten den senaste veckan, så promenader och all form av cardio har skippats och den enda träningen har varit tung styrketräning med lågt antal reps. Sovit ca 10 timmar per dygn och har trots detta varit tröttare och mer hungrig än någonsin.

Vikten låg på 84.1, så jag följer kurvan. Sju veckor kvar och räknar med en invägning på ca 79-80 kg.

Under gårdagen fick jag min sista dos av Rage Nitro och nu går jag över på Rage Insanity sista veckorna. Insanity har varken socker eller övriga kolhydrater och nu mot slutet får jag skära ner på alla sätt jag kan! :) Lite synd, då jag verkligen Älskar Rage Nitro och kör på den året runt, men jag hoppas att Insanity kan vara en värdig ersättare under två månaders tid! :)


Kommentarer, 2 st
Anonym säger:

Galet va snygg du är. Kul att snubbla över din blogg så här. Grymt bra jobbat med träningen!

2012-08-28 @ 18:55:25
Emily säger:

Galet va snygg du är. Kul att snubbla över din blogg så här. Grymt bra jobbat med träningen!

2012-08-28 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback