Ibland tänker jag inte alls!

Publicerat: 2012-06-19 kl. 22:27:40
Igår (Måndag) var jag ledig och all fokus låg på CF.

Morgonpasset blev Fran och jag känner mer och mer hur min kropp motsätter sig den här typen av träning. Ca 75g kolhydrater/dag nu går inte alls ihop med den energikrävande träning som CF innebär, åtminstone om ni frågar mig.

Kvällspasset var "J.T":
21-15-9 av:
Handstand pushups
Ring-dips
Push-ups

Gav verkligen axlar, bröst och triceps en rejäl match måste jag säga! En av få WOD's som verkligen gjort mig muskulärt trött före "flås-mässigt"-trött :)

Efter "JT" gick jag upp i gymmet och fortsatte köra lite högreps ben.

Idag när jag entrade gymmet efter arbetspassets slut var tanken att köra clean & jerk, men då träningsvärken i benen var så pass illa så bestämde jag mig för att köra axlar, med fokus på just jerk... Smart, med tanke på hur pass mör jag var i axlarna efter måndagens pass!?

Nåväl, måndagens pass gjorde sig påmind och jag fick stanna på 100 kg i stöt då det började kännas lite labilt i axlarna.

De senaste dagarna har som sagt varit väldigt matta... jag går in i perioder av fullkomlig trötthet och vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Jag borde definitivt inte köra mer CF-träning fram till AF, då det inte fungerar med kosten jag just nu måste följa, men samtidigt måste jag bättra på min teknik inför nordiska i CF i September... Ack, ack, ack...

Imorgon tänkte jag faktiskt ha en lugn dag med aktiv vila, så en lång morgonpromenad följt av en kväll vilandes i soffan är planen... det kanske hjälper? :)


Min kropp bara SKRIKER efter tonvis av kalorier just nu!!! :(

Kommentarer, 1 st
J. Pariola säger:

Var är tävligen i september? Och när?

2012-06-20 @ 16:13:44
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback