En ovanligt trött dag...igen(?!).

Publicerat: 2012-06-16 kl. 21:42:10

Varit oerhört trött idag, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur sent jag kom i säng igår, kombinerat med att jag alltid sover dåligt efter att ha ätit en massa kolhydrater!

Trots detta började jag ladda med en halv dos insanity och en celsius ca 30 min innan min lunchrast. När rasten väl kom så rusade jag från jobb till gymmet (ca 1 km) körde 20 st roddintervaller (30 sec arbete, 20 sec vila) sen rusade jag tillbaka till jobb, snabbduschade och slängde i mig 30g complete och 200g nötfärs 5%.

Till slut slog klockan 17.00 och dags för andra halvan av insanity-dosen, traskade genom stan till Oasens City (Oasens "extragym" som är öppet dygnet runt med tag) och körde ett helt okej bröstpass!

Så nöjd med att jag lyckades med båda passen trots att jag kännt mig som ett ålderdomshem! :)

Nu 30g sloow och en dos zova sen ska jag se slutet av fotbollen under en filt i soffan... Finns en risk att jag kommer slockna och vakna upp i liggställning: räka i soffan imornbitti! :)


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback