Vilodag = Crossfit!

Publicerat: 2012-01-31 kl. 22:08:45
Detta skrev jag för några dagar sedan:

Var tänkt att vila från gymträningen idag, så bestämde mig för att köra ett "lätt" Crossfitpass som Andreas Breitfeld tipsat mig om: 300m rodd, 21 dips, 300m rodd, 15 dips, 300m rodd, 9 dips... En riktigt rolig WOD som jag absolut kommer att köra fler gånger!

Efter detta blev det blandade godsaker på löparbandet... Sprint, jogging, promenad med lutning i ca 30 min.

Väl hemma blev det en blandad komplott vad gäller post-workout-måltid: 300g Frödinge lättostkaka, en macka med ägg och kaviar, en burk tonfisk blandat med ketchup och keso...

Så nu sitter jag och varvar ner vid datorn innan det är dags för att hoppa ner i lopplådan och invänta morgondagen.

Är inne i en snurra på jobb som innebär tolv arbetsdagar irad, vilket har gjort att jag inte orkat uppdatera bloggen allt för ofta... Snacka om att jag ser fram mot helgen då jag äntligen är ledig! :)

...................... Sedan dess har jag desperat försökt lägga upp videon från passet, men eftersom jag för tillfället använder mig av internet via min iphone så verkar det ju halv omöjligt att få upp videon på youtube! Tänker låta datorn stå igång inatt och surra för att förhoppningsvis ha videon uppe imorgonbitti. Snacka om att jag måste se till att skaffa ett ordentligt bredband nu! :)

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback