Paniken spred sig...

Publicerat: 2012-01-24 kl. 23:28:04
...när jag såg ett DHL-kvitto på en Fairing-leverans som skulle nått mitt kära gym Sports Club Oasen i Fredags men som inte gick att finna någonstans. Såklart var jag i upplösningstillstånd och här gällde det att handla snabbt! Jag tog till alla mina knep för att lösa denna fruktansvärda situation vi försatt oss i, för att sedan hitta dem på PT-Michaels kontor... Typiskt! Ordningen återställd och pulverlagret är nu påfyllt hos såväl Skafferi de la Olsson och på gymmets hyllor.

Vilodag idag, vilket fick innebära crossfit följt av roddintervaller, lätt ADHD och diagnosen Tristestus Seriosus.
12 Deadlift, 9 hang power clean, 6 push jerk, Fem varv. Sluttid: 17:36... och då var jag HELT finito. Jag har varit dålig med crossfittandet på sistone, något jag tänker skärpa till, sanna mina ord, mina ludna vänner!

Efter att ha hällt i mig en Celsius och lite BCAA+ så avslutade jag med några rodd-intervaller. Brukar variera mina intervalltider men oftast ger jag järnet i 30 sec för att vila helt i 60, innan jag drar igång igen.

Nåväl, imorgon är det en vanlig hederlig gymdag som står på schemat, vilket innebär rygg med Ronja. Ska försöka komma på något spännande pass vi kan sätta tänderna i! Eventuellt kan jag få henne till att filma något av mina idiotiska påhitt - till ert omåttliga, sinnessjukt stora nöje!... Eller vänta nu.


Jag hoppas att alla har haft en riktigt bra "lill-fredag" fylld av aminosyror och svettluktande träningslinne - Vi hörs imorn!

J-Flex OUT! :)


Om detta innebär att vi kommer få våra duktiga skiddamer på teamträffarna
så måste jag nog se till att investera i en mustig och väldoftande brylkräm!

Skämt åsido: Stort Grattis till såväl skidlandslaget som Fairing!


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback