Jag som tänkte ta en ledig dag...

Publicerat: 2012-01-09 kl. 23:16:58
...istället blev det elva timmars övertidsarbete och ett benpass med 14 set knäböj!

Jag tänkte egentligen skriva det här inlägget och låtsas som ingenting (vad gäller avsaknaden av inlägg på sistone), men jag får väl förklara mig, så att ni förlåter mitt ej godkända beteende... eller åtminstone försöka.

Som ni kanske läst så har det varit lite kalabalik i Olsson-tillvaron och flytten från Norrköping ner tillbaka till Trelleborg gick i mellandagarna. Då jag inte hittat någon lägenhet ännu så flyttade jag in hos Nathalie, en av mina närmsta vänner. Att hon ofta har bjudit på diverse maträtter i form av pannkakor, makaronstuvning och hemmagjort pizza har underlättat min tillvaro rejält!

Den 1/1 inledde jag min nya tjänst här i Trelleborg och har nyligen fått tag i en lägenhet jag säkert kommer trivas riktigt bra i. Så nu börjar allt att ordna upp sig och jag har lite energi över till att blogga! :)

Så vad har hänt sedan tävlingen, ur en träningssynpunkt? Sammanfattningsvis:
- Ätit mat! (2)
- Blivit starkare/mindre svag.
- Ätit massa mat! (2)
- Gör mindre antal reps i chins/dips... Undrar varför?
- Ätit lite mer mat... (2)
- Sewen har fått mig till att använda ett litet hårband när jag tränar (1)
- Insett att jag ätit lite för mycket mat och börjat äta lite mindre mat... (3)

(1) (2) 
(3)


Så, istället för att dra allt på en gång så rundar jag av här och skriver lite om kvällspasset på Oasen:
10x10 Knäböj (Körde slowreps, strikta på 80-110 kg)
4x8 Frontböj
5x20 Stående vadpress
2x25 Crunches

Slängde i mig ett gäng biffar och potatisgratäng efter passet tillsammans med en kopp kaffe (insulinpåverkan, yay!) och nu sitter jag här, sådär lagom såsig i skallen innan läggdags! :)


Brorsan kommer vara oerhört saknad här nere! Love you man! :)

Kommentarer, 2 st
Brorsan säger:

I love u 2 men kul att 1:a bilden man e med på här e denna :P.. Jag får väl skicka in en lärlingsbild nu när du coachat i 2mån!! Dock gillar även jag mat, tyvärr skräpMAT

2012-01-10 @ 08:43:02
Jenny Pariola säger:

Det är ok.

2012-01-10 @ 16:45:57
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback