Ett liv bland flyttlådor...

Publicerat: 2012-01-11 kl. 22:28:06
Igår var det således dags att iscensätta min fjärde flytt på drygt tio månader - Härligt! Kan varmt rekommendera alla uttråkade människor till att lägga in en flytt, gärna 55 mil från där ni bor nu! Risken finns dock att det leder till utbrändhet, en mängd nätter på soffan med en skev rygg som konsekvens!

Nej, nu får jag bannemig stanna i den här lägenheten i minst.... ett par veckor!

Så... Nu påbörjas projektet att inreda ännu en ny lägenhet. Med andra ord får man gå och räkna ner dagarna till varje löning innan man åker skyttetrafik till IKEA och inhandlar en massa möbler som man omöjligt lyckas sätta ihop när man sitter hemma på vardagsrumsgolvet.

 
Åtminstone fått upp en del viktiga saker i lyan! :)

Så nu försöker jag hoppa på så mycket extrajobb som bara går på jobb... Så länge jag hinner äta, sova och träna varje dag så har jag inget emot att spendera tio timmar på jobb :)


Sewén Junior i farten!

Efter ett riktigt bra bröstpass igår så var tanken att köra rygg idag, men då mitt ryggpass är bortlovat till Ronja imorgon så fick jag köra ett "extrapass", vilket blev triceps (dips-överhettning!), mage och en massa vader!

Mitt nuvarande projekt är att motbevisa gudarna och faktiskt få mina vader till att växa!

Så nu sitter jag lite och klurar över hur morgondagens ryggpass ska se ut, räknar med något utöver det vanliga, något min adhd-inställning till träning brukar kunna åstadkomma!

Nu ska min dag av primitivt intag av näringsämne fortsätta... Jag har ju ingen ordning här hemma och kylen samt skafferiet är inte i sin vanliga storform, så det florerar väldigt mycket pulver här hemma nu, för att underlätta min vardag... Får försöka planera in en resa till ICA inom det närmaste!

Statsmässigt vad gäller mitt andra mål (Slå PB i de tre klassiska grenarna) står jag stilla just nu, då jag kört lite högreps på sistone... Det är fortfarande 155 i bänk (162,5 PB), 220 i mark (230 PB), och 150 i böj (160 PB)... Men jag har 6 veckor på mig! Notera att jag är starkare i bröst än i ben, bwahah! :(

Avslutar med min nya favoritsak:


In-ear lurarna till iphonen... Gör träningen SÅ mycket bättre!!! Man slipper höra alla stönare, snackare och sångare! :)

Kommentarer, 1 st
Anonym säger:

Norrbotten???? :)

2012-01-14 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback