Benpass deluxe!

Publicerat: 2012-01-17 kl. 00:47:16
Blev träning med Ronja idag igen... Hon är fantastisk att träna med och kan motivera en på helt oväntade sätt!

5x5 knäböj
2x12 knäböj
3x12 frontböj (pumprörelser, 30 sek vila)
3x15 liggande lårcurl (dropset, 5 reps per drop)
3x15 benspark (dropset, 5 reps per drop)
3x4+4 Raka marklyft+utfall bak
Lite blandade magövningar som ronja kokat ihop
5x20 sittande vadpress

Halvägs genom våra set i lårcurlen utbrister Ronja två gånger: "Åh, vad kul detta är!"... Undertecknad mår vid detta tillfället jättedåligt och överväger att hänga sig i cable-crossen, men här har vi en person som verkligen älskar hård träning! Blir alltid imponerad av henne!

Efteråt drog jag och lille Julius iväg till Maxi för inköp av lite nödvändig proviant, ryktet hade nämligen nått mig att de börjat sälja äggvita på dunk, och föreställ er min lycka när jag fann ryktet att vara sant - Hallelujah!


Jag blev så glad att jag sprang bort till hundmaten och brände av några chins!


Julius shopping with style!

Blev lite fin relax hemma hos Julle sen i form av mat och film och i skrivande stund avnjuter jag en svensk klassiker (och nej, jag menar inte falukorv, utan tonfisk, keso och kethcup givetvis!) innan det är dags för sänggående!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback