Två skånska videoblogginlägg!

Publicerat: 2012-12-20 kl. 13:15:57
Istället för att fatta mig i skrift så följer här nedan två videoinlägg från veckan! :-)

Tisdagen:
Jag kände för att göra något latjo, så det blev en WOD i form av:
5 rounds for time:
3 Muscle-up
12 Box Jump (30¨)
24 KB-swing 24kg
 
När jag genomfört denna trillar kort där efter Julius in och vill såklart köra samma... Här får ni en snabbgenomgång i hur det gick, samtidigt som jag visar er lite gedigen skånsk charm! ;-)
 
Onsdagen:
Dags att bättra på benen lite! (Vilket jag brukar hata eftersom man är totalt utslagen i två dagar efter)
Först ett PB-försök i form av Back squat med 200% av Bodyweight (BW: 84,7. Barbell: 170 kg)
Direkt efter detta föreslår jag för Erik, halvt på skämt, "Ska vi köra Fran?"... Sagt och gjort! Kunde inte undvika denna tjejen längre! ;-)
 
 
Mycket nöje! :-D

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback