Det blev en kväll i boxen!

Publicerat: 2012-12-10 kl. 22:17:30
Halle min je vad tiden rusade iväg!
 
Kom till Oasen vid 16.00 och efter en fika á la kaffe och Recovery Bar (KOKOS!!!) så rörde jag mig ner mot boxen innan Micke skulle hålla i sina pass.
 
Fortsätter att fokusera på en bättre hip extention i form av on the minute i 20 min: 3 power snatch @ 60 kg. Fyllde på vattenflaskan och startade om timern och gav mig på gårdagens pass från CrossFit.com:
5 rounds for time:
7 DL 125 kg (körde på 130)
30 Squats
7 HSPU
Sluttid: 8:21...

Avslutade med en hel del stretch, det behöver denna stela kropp!
 
Blev ett lagom pass till slut. Blev inget vanligt all-in-pass med tanke på att jag varit lite krasslig i helgen. Imorn kanske jag kan bånka på i vanlig ordning! Riktigt sugen på den där "Gwen" faktiskt! ;-)
 
Good ol' memories: Videoclip från sista lyften av Frontlines Clean/Front squat-ladder... Sista lyftet: 140 kg! :-)

Och ja, Andreas reklamfetisch är bara att beklaga! ;-)

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback