Skönt att vara ledig - då hinner man träna mer!

Publicerat: 2012-04-26 kl. 06:10:03

En liten minisemester hägrar!

Efter arbetspasser igår (tisdag) satte jag mig direkt på tåget till Norrköping, där jag i skrivande stund befinner mig hemma hos min bror. Klokan är 5:55 och det är ett morgonpass på schemat! :)

Träningen går riktigt bra faktiskt. Jag hinner med en hel del "extrapass" på gott och ont. Tisdagens schema var tex:
06:30: CrossFit Freja: 6:28 min, 1 km rodd, 2 km löpning.
13:00: 30 min backintervaller på lunchen.
18:30: Gympass á la axlar.

Agendan idag blir väl något liknande, vi får se!

Just nu har jag dock ett par dgar framför mig i norrköping och stockholm där jag måste få i mig min dietmat på något sätt!

Avslutar med en minutfärsk, trött, bild!


Kommentarer, 1 st
Jenny Pariola säger:

Dietmaten är väl ett litet problem för dig! Det löser du lätt!

2012-04-29 @ 16:50:34
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback