Kommit in i bra rutiner...

Publicerat: 2012-04-16 kl. 00:02:27
...Jag har alltid varit typen som gillar att slöa på lunchrasterna, men efter att ha kommit in i rutiner som innefattar träning på lunchen så känns det riktigt bra!

Har fantastiska kollegor och en bra arbetsplats generellt som förespråkar träning, vilket gör att vi som tränar ofta får möjlighet att gå från arbetet lite tidigare så vi hinner med både träning, dusch och en snabbmåltid... Här är CrossFit helt perfekt!

Idag körde jag en något modifierad version av "Hammer":
5 rounds...
135 pound (60 kg~) power clean x5
135 pound (60 kg~) front squats x10
135 pound (60 kg~) jerk x5
20 burpees (Originalet innefattar 20 chins, men då vi inte har ett räcke i jobbgymmet ersattes dessa med hederliga burpees)
Rest 90 seconds...
Sluttid: 17:39...
Avslutade med lite upphopp och jumping jacks innan det blev snabbdusch och snabbkäk och en fortsatt arbetsdag! :)

Efter jobb tog jag mig upp till gymmet för ett hederligt ryggpass, där de viktade chinsen gick ovanligt bra. Alla övningar som har ett sammanhang med kroppsvikten blir så mycket enklare för varje hg man tappar! :)

Imorn är min första sänkning och går då ner till 2500 kcal/dag. Sänkte endast kolhydrater den här gången i mitt försök till att prioritera mitt intag! ;)


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback