Gentlemen - Start your engines!

Publicerat: 2012-04-02 kl. 22:47:42
Kick off!

Har tagit en kortare blogg-paus eftersom dieten och satsningen inför SM har varit runt hörnet, vilket brukar innebära intensivt bloggande hela vägen fram till scenen - Det är trots allt det jag själv tycker är som mest intressant att följa på andra tävlandes bloggar.

Det har inte blivit många månaders offseason sedan Decembercupen i vintras, men det känns ändå som att jag bättrat på en del område, nu handlar det bara om att genomföra en betydligt bättre planerad diet än förra gången, då allt blev väldigt stressigt och väldigt mycket runt omkring träningen som krävde min energi och fokus.

Nu är läget dock något helt annat. Jag är tillbaka i Skåne på hemmaplan (Sports Club Oasen), min nya tjänst, mina gamla vänner runt omkring mig... Iår kan det bara bli riktigt bra!!

Utgångsläget är (efter liiite smygdietande) 91,7 kg morgonvikt... And counting!

Battle of Scandinavia gick av stapeln i helgen och Team Fairing skördade stora framgångar i form av guldmedalj för Freja och silvermedalj för Emelie, men framförallt en guldpeng till vår egen guru i Fairing: Martin Hanzel (CBB -180 cm & Overall). Han är en sann förebild för oss alla i teamet - på många sätt!


En fysik att sträva efter!

Har varit en bra dag med crossfit och cardio imorse, samt ett benpass nu senare på kvällen. Så nu sitter jag nedsjunken i soffan och inväntar mitt sista mål mat för dagen (250g lättkvarg + Vanilla Sloow-protein) innan jag knoppar in.

Kommer att sikta på ett inlägg om dagen nu framöver, stay tuned! ;)




Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback