Vila - Vänligen vänta!

Publicerat: 2011-09-21 kl. 22:34:16
Ja i väntan på att få min lägenhet så är det svårt att finna ro, då jag har belägrat brorsans soffa... Jag känner mig som en blandning mellan Alan från 2½ men och Ove Sundberg från Solsidan, en mix á la migränattack kan man säga.

Så det har inte varit någon vila sedan jag kom upp till Norrköping, trots att jag nyss blivit frisk från en förkylning (Inte speciellt genomtänkt kanske, men som jag brukar säga "I'm not very bright, but I can lift heavy weights!).

Idag var det således en såkallad "vilodag", så när jag kom hem från jobb vid 18.30 bytade jag om och svängde ner till gymmet. Blev ett väldigt lätt pass:

5x Set chins (maxreps)
3x Set crunches
+ 60 minuter promenad.



Som en följd av detta pensionärspass så unnade jag mig inga kolhydrater under kvällen utan slängde ihop en blandning av ägg, räkor, avokado, gurka och tomat. Smakade riktigt bra, men dock är jag i skrivande stund redan hungrig igen.

Ser redan fram mot lördagen, also known as ätardagen! Har bara tre saker planerade änsålänge: 1. Långfika med brorsan i stan. 2. Avnjuta en Ben & Jerrys-specialare på B&J-fiket i stan, samt en Tripple Cheese-burgare från MAX (åt den förra helgen och den var SÅ god!). Ser fram mot denna dagen likt en fjortonårig flicka som ser fram mot säsongspremiären av Gossip Girl.

Så som ni förstår så gäller det att sköta träningen fram tills dess! ;)

XOXO // J-Man!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback