En ledig dag slår aldrig fel...

Publicerat: 2011-09-28 kl. 23:01:26
Tisdag:
Ledig, ack vad skönt, då gäller det att vila och njuta av tillvaron... Eller inte! Klockan ringde vid 7-snåret då en lång och trevlig morgonpromenad hägrade.

Hem för frukost i form av havregrynsgröt, ett ägg och 30g Complete Protein III (Päron/Vanilj). Efter detta fick jag ca två timmars lugn och ro vid datorn innan jag for iväg till gymmet för ett crossfitpass och lite cardio.

Hem för lunch i form av lax, avokado, potatis och lite minikeso. Efter detta for jag ut i brorsans trädgård för att klippa gräset, följt av PWO och sedan iväg till gymmet för axlar+mage+cardio.

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig, men lika ofta undrar jag hur folk kan säga att de inte hinner träna?!

Onsdag:
...och inte ledig! Med andra ord inte riktigt lika mycket träning. Det blev 45 minuters promenad på lunchen följt av chins+dips+cardio på kvällen.

Chinsen går sådär, jag har mycket att jobba på gällande tekniken. Så fort tillvaron stabiliserats lite så ska jag se till att ta mig in till Stockholm för ett pass med Kristian Sewen, han får styra upp min chins-teknik!

Ligger på ca 25-30 chins men tekniken är under all kritik.

Dipsen är mellan 35-45 beroende på dagsform och rytm. Idag lyckades jag även hänga på 82 kg i bältet och göra 2 (nääästan 3) reps, vilket är rekord för mig.

Så just nu är jag ganska mör i kroppen då det har blivit en del hängande och tunga reps idag, man är ju som sagt verkligen inte 20 längre! ;)


En liten smygbild på formen! ;)

En kvällskopp kaffe just nu på hotellrummet och snart dags för sängen, en lång arbetsdag imorgon.

Hoppas att ni alla har det bra och att ni sköter er träning!

Kommentarer, 1 st
Patrik säger:

grym blogg, kommer föja. Keep up the good work !

2011-10-08 @ 00:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback