Jag längtar så mycket...

Publicerat: 2011-10-20 kl. 07:04:27
...att jag är rädd att missa vägen dit!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Ibland är man så fokuserad på målet att man inte ser sig om på vägen dit.

Lite så känns det just nu. Man tänker varje dag på tävlingen och hur kul det ska bli, vilket gör att jag ständigt måste påminna mig själv om att det är ju vägen dit som är utmaningen och som kommer vara avgörande för hur det väl kulminerar i slutändan.

Drygt 5½ vecka kvar vilket innebär att jag strukturerat upp min diet yttliggare. Nu sitter jag varje kväll och lägger upp nästa dags intag av mat samt träning, så att när dagen väl kommer är det inga frågor. Första tiden går det lite bättre att "höfta" och ha större frihet i intaget, men i takt med att man går ner i vikt och man närmar sig tävling så blir man också mer osäker och behöver mer struktur.


Jag räknar med att gå ner ytterliggare ca 3 kg de kommande veckorna.


Frukosten just nu: Complete Protein III Päron/Vanilj, Minikeso, valnötter, kanel, fun light samt omega3.

Nu väntar en dag i statlig tjänst innan det är dags för träning ikväll. Det är verkligen dags att jag tar tag i rodden nu och övar upp tekniken. Något jag skjutit upp i flera månader nu! :)

Hoppas att ni alla får en bra dag!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback