5:30 - Morgonmys innan passet [-29]

Publicerat: 2011-10-28 kl. 06:06:31
Då helgen går i arbetets tecken så får det bli ett morgonpass idag och vila imorgon (bortsett från två långa promenader före och efter jobb dvs)...


Frukosten innan passet: En kopp svart kaffe med lite kanel och efter detta slänger jag i mig en portion KCGR2, Lean och smuttar på en celsius på väg till gymmet :)

Idag tänkte jag att passet skulle handla om chins, dips och intervallöpning, eventuellt kör jag lite styrkefrivändningar också om tiden tillåter det. Vore skönt om jag var på jobb tillräckligt tidigt för att slänga i mig min frukost där innan morgonmötet går av stapeln och startskottet för arbetsdagen har gått. Har en hel påse med mat med mig:
Frukosten: Havregrynsgröt, 2 ägg + 2 äggvitor
Lunch: 200g älg, 125g broccoli.
Middag: 250g kyckling, 40g avokado, 125g haricotverts.
Mellanmål: 250g lättkvarg.
När jag sen kommer hem så har jag följande kvar att äta:
200g kallrökt lax, 100g haricotverts.
200g kyckling, 200g broccoli.

Såhär kan alltså en typisk dietdag för mig se ut nu. Det blir ganska mycket mat så fort man utesluter proteinpulvret :)

Jag hoppas att alla ni där ute får en trevlig fredag med det obligatoriska fredagsmyset - mys för mig också, jag tar igen det om en månad!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback