Summering av Söndagen...

Publicerat: 2011-11-07 kl. 01:37:04
Dagen har nått sitt slut, vilket är ganska skönt faktiskt... Enda fördelen med att vara ledig från jobb är att man kan vara fullkomligt slut i kroppen utan att ha dåligt samvete! :)

Dagens träning blev:
• 11.00: 60 min "morgonpromenad".
• 16.00: Bröst + 30 min cardio på World Class Norrköping.
• 23.45: 60 min kvällspromenad innan sänggående (nu!).


Gick förbi denna på kvällspromenaden... "Ingen big deal", I beg to differ, som Ove Sundberg hade sagt! En sådan hade motsvarat en fjärdedel av hela mitt dagsintag av kcal, så nog fan är det en big deal för mig! :)

Som sagt, läggdags i Casa del Olsson och tänker minsann inte ställa klockan till imorn heller utan sova ut ordentligt en dag till innan det blir att studsa upp och landa i promenadkläderna! :)


Motivationshörnan har fått lite tillökning av bland annat Marabou Gräddnougat (Som jag aldrig ens smakat?!) och Body Science nya smaker i bars, som jag fick av Kristian Sewén när jag var inne och körde ett pass med honom. Fortsätter det så här så behöver jag inte köpa godis på ett helt år... Vänta bara tills jag är så nära tävlingen så jag kan köpa godsaker med ett kortare hållbarhetsdatum! ;)

Sov så gott alla, vi hörs imorn!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback