Return of the fluff! [Countdown: 21]

Publicerat: 2011-11-05 kl. 10:00:49
Det var nästan ett år sedan och 55 mil längre söderut sedan jag gjorde proteinfluff á la Andreaz Engström senast, men igår var det alltså dags igen!

Gårdagens planering var: 60 min morgoncardio. Arbete till 17.30 och sedan axlar på World class vid 18.30. Precis innan jag ska hänga av mina arbetsgrejer så får vi åka iväg på ett akut ärende och var inte hemma föräns 20.30 och tydligen har alla gym i stan gått ihop i någon ondskefull konspiration där alla inblandade måste slå igen gymportarna 20.00 varje fredag. Så istället fick jag bege mig hemåt, byta om, slänge i mig 200g minikeso och sen traska tillbaka till gymmet som finns på mitt jobb, som faktiskt var riktigt bra!

Körde ett bra axelpass och avslutade med 40 minuter cardio. Önskar dock att jag inte kände mig som en sliten gammal sugga så att jag orkade köra mer högintensiv cardio, något som för tillfället händer väldigt sällan.

Hur som helst, väl hemma fick jag i mig lite lax, ägg, kyckling och spenat och avslutade med en proteinfluff. Var dock lite ringrostig och tinade inte upp hallonen tillräckligt, så när stavmixern gick igång sprätte det hallon i halva köket. Jag säger några väl valdra franska ord och böjer mig ner för att torka upp, då trillar stavmixern som stod i bunken av hallon och flyger ner på golvet, visavi: Hallonspår i halva köket! Efter betydligt mer svidande franska fick jag torkat upp allt och fick gjort en riktigt bra fluff! :)


Gott och mättande, perfekt på diet när sötsugen blir stort!

Idag har jag inlett dagen med 60 min morgoncardio, en dl havre, en shake Complete Protein III Blåbär/Vanilj och nu laddar jag lite energi inför ett pass med brorsan på Actic i Norrköping!

Uppdaterar senare ikväll igen... Untill then får ni ha det fantastiskt bra denna härliga lördag! :)

Kommentarer, 2 st
Jenny Pariola säger:

Lördagar är alltid toppen!

Nu är vi 6st som har biljetter....

2011-11-05 @ 22:06:07
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Johan säger:

Härlig tryck i bloggen och bra bilder och inspiration! Fortsätt gärna så!



Vore även kul och se lite mer ingående, Hur din träningsvecka ser ut med övningar osv.



Tack! kör hårt

2011-11-07 @ 22:18:52
URL: http://haringen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback