Måndag: Done and done... [Countdown: 11]

Publicerat: 2011-11-14 kl. 22:20:55
Nu är det nära och det känns enda ut i rygghåren! :)

Tar en dag i taget och just den här dagen har gått väldigt bra. Morgonpromenaden gick som sagt riktigt bra och då vi började lite tidigare idag så fick vi också sluta i god tid, vilket var skönt. Hann med en kvalitativ powernap innan jag mötte om mah big brother för ett pass på Actic i Norrköping.

Blev ett bra pass faktiskt, kände mig ovanligt pigg. Det är märkligt just nu hur min träningsenergi kommer och går likt en hormonstinnad tonåringsdotter som nyss börjat tjuvröka med sina kompisar.

Passet blev:
5x Chins
4x Skivstångsrodd
3x Latsdrag
3x Latsdrag med smalt grepp
3x Bicepscurl m hantlar
3x Bicepscurl med rakt grepp i kabel
2x Reverse pec dec

Med reservation för att mitt kolhydratfattiga inre minns helt fel. Troligtvis satt jag på gymmet i fosterställning och skakade i 45 minuter innan jag gick hem igen :)

Brorsan knäppte dock lite bilder!


Free ticket to the gun-show! :)


Smeden som smidit hästskon ovan har inte haft alla hästar i stallet, så att säga...

Punkterade passet med 30g vassle, följt av potatis, ägg och tonfisk på hemmaplan. Nu har jag ytterliggare en proteindrink samt 250g lättkvarg att slurka i mig innan det är dags för skönhetssömn (pfft, som om jag skulle behöva det!).

Häromkvällen slog jag personligt rekord i idioti. Jag upplevde en oerhörd hunger under hela dagen och på kvällen fattade jag det genialiska beslutet att komprimera mina tre små kvarvarande mål till ett stort och sen hoppa bums i säng för att försöka somna under tiden jag kände mättnad. Denna genialiska plan totalraserades dock när grannarna plötsligt börjar spela musik på hög volym och föra oväsen som om dom vore höga på ecstacy på en Rednex-konsert. Tillråga på allt så var det Ace of Base "This is the way" dom dundrade på högsta decibel... Vad är det för snedseglare egentligen...?!

Frågan är dock om inte jag var ännu mer korkad som i brist på möjlighet att sova tänker "Jag vet, vi går in på www.frodinge.se på mobilen och kollar godsaker...". Resultatet blev att jag somnade vid 02.30, hungrigare än någonsin... Big Fail, mina damer och herrar! :)

Som sagt, snart läggdags här, snart nere på sista tio dagarna... Go go gooodnatt! :)

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback