Inregistreringen gav svaret vi väntat på...

Publicerat: 2011-11-26 kl. 05:00:38
...och tydligen så ÄR jag lång, trots alla tunga mark och böj genom åren! ;)

I alla år med Mathilda påstod hon att mitt pass visade felaktig information i form av "Längd: 180 cm" - "Du är ju mycket kortare än så!!!", men igår underströk SKKF det faktum att i folkmun är denna kubiken faktiskt "lång" och med 0.1 cm tillgodo dessutom! ;)


I väntan på registreringen...

Klockan är nu halv fem och jag har fått i mig en hel del kolhydrater under natten, mest i form av ris och banan men även en del snabba. Försöker få igång kroppen så mycket som möjligt nu så att jag är vaken när jag står på scen om mindre än fyra timmar.

Känslorna är minst sagt blandade. Detta är första gången jag ställer upp i AF, men trots det så kommer jag få möta killar som är oerhört erfarna inom grenen och många har topplaceringar i SM bakom sig. Så även om man hoppats på motstånd i min egen kaliber så ska det samtidigt bli kul att få mäta sig med de bästa.



Så... Snabbare och snabbare kolhydrater nu ju närmare jag kommer scenen och efter fysikbedömningen blir det att sippra rage, vitargo och celsius innan styrkan... Om jag nu ens får göra den dvs!

Kommentarer, 4 st
Anonym säger:

Lycka till!

2011-11-26 @ 10:42:58
Sammy säger:

Kör hårt och lycka till! Full fart med tävlingsdebuten själv, -70 jr nu på luciapokalen! Ville bara säga att du är en stor inspirationskälla :)

2011-11-26 @ 13:01:06
Anonym säger:

Kaxigt du entrade scenen haha! Vilken plats blev det, såg inte dig i chins dips?

2011-11-26 @ 17:15:53
Jenny Pariola säger:

Du var bäst tycker vi som hejade!

2011-11-29 @ 16:57:53
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback