Fairing kan lysa upp även den mörkaste kväll! [Countdown: 10]

Publicerat: 2011-11-15 kl. 20:58:32
It's the final couuuuntdooooown!

Typ...

Nåja, idag har inte varit en höjdardag, det måste jag säga. Ibland känns det som att mitt liv går under ett tydligt tema: Antiklimax!

Som de flesta av er vet så satsade jag mycket på att flytta hela mitt liv från Trelleborg upp till Norrköping och komma närmre min bror, men på grund av diverse anledningar kommer jag nu att flytta hem hela bihanget igen i början på Januari. Det känns bittert och snopet, men får glädjas åt att jag kommer börja på den bästa arbetsplatsen jag någonsin satt min fot tidigare!

Så, det är lite svårt att hålla fokus på tävling och träning idag, när det är många och stora hjul som snurrar runt om en jämnt och ständigt. Men som Sewén säger: "Om livet ger dig sura citroner - gör saft av det!" och det tänker jag göra! Det är bara att se detta som en nyttig erfarenhet och ta lärdom av det hela! Men saknaden av min bror kommer vara total.

Till gladare nyheter: Fick ett mail tidigare "Ett DHL-paket har anlänt...", vilket var spännande då jag inte väntade något paket? Så jag traskade ner till postombudet och fick ut ett stort paket:


Martin vet verkligen vad som behövs och När man behöver det! :)

Jag smsade honom och beskrev hur tacksam jag var och förväntade mig nästan att få ett "Oj, jag råkade skicka fel!"-meddelande tillbaka. Istället förklarade han bara hur mycket han såg fram mot min Tack-puss på Fitnessfestivalen! :)

Lite skrämmande att jag bokstavligt talat använde min sista skopa Sloow Protein idag och att min PWO är helt slut och vips så kommer det en ny på posten... Suveränt!

Den nya Rage-shakern är riktigt fräsch dessutom, kommer själv att köpa på mig ett lager av dessa "Limited Edition" på FitnessFestivalen, ni andra borde göra detsamma! :)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, glädjas åt alla underbara ting jag har i mitt liv och invänta en ny spännande dag! :)

Hoppas allt är bra med er! Vi hörs imorn!

Kommentarer, 3 st
Jenny Pariola säger:

Oavsett varför....

Du är så himla välkommen tillbaka!

2011-11-15 @ 22:00:02
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Brorsan säger:

Vi skulle iofs behöva en nanny till Wilson så då kan du stanna hos järngänget :)! Kommer bli tradigt utan dig här faktiskt :(!

2011-11-15 @ 22:22:34
M säger:

längesen du uppdaterade nu :( daglig uppdatering hade varit fint

2011-11-22 @ 16:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback