En välbehövlig vilodag! [Countdown: 23]

Publicerat: 2011-11-03 kl. 21:56:15
Har haft en del låga dagar på sistone, men idag tog nog bannemig priset! Kände mig äldre än ett ålderdomshem och vill bara lägga mig ner och sova. Så bortsett från morgonpromenaden så har jag vilat idag och spenderat en lugn stund i soffan framför tvn innan jag nu ska gå och lägga mig (i tid för en gångs skull!).

Träningen har annars gått bra, framförallt var det oerhört nyttigt för mig att träffa Kristian Sewen och Johan Gustavsson i veckan som var. Fick en del nyttiga tips men framförallt en spark i baken... Jag har märkt hur lätt det är att sänka sitt tempo och sin attityd när man är ensam i en sån här satsning. Jag känner ju som sagt ingen i Norrköping och tränar själv, bortsett från min bror som försöker peppa igång mig då och då.


En smygbild på dagsformen 24 dagar innan scenen, inte i närheten av rätt i tiden, men jag kämpar på! :)

Under bröstpasset med brorsan lyckades jag även dra iväg några reps på 140 kg i bänk, vilket var kul, då har jag trots allt inte tappat allt för mycket i styrkan trots att jag väger mindre än jag någonsin gjort vid denna tiden inför tävling.

Blev ett kort och intetsägande inlägg idag, men soffan är fruktansvärt lockande att slumra till i, så tänkte bara "vila ögonen" lite framför TVn! Sov så gott alla fitness-fighters där ute! :)

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback