En dag som bara flög förbi... [Countdown: 17]

Publicerat: 2011-11-09 kl. 22:00:52

...och det på gott och ont!

Igår kände jag ganska direkt efter morgonpromenaden att det skulle bli dagens enda träning, då varje steg kändes som att ha cementerat fast fötterna i två långtradare. Så vid hemkomst från jobb vid 18.30 somnade jag i soffan med datorn i knät vid 20.00 för att slumra till liv vid 23 och få mig lite kvarg och sedan stappla in i sängen.

Ja jag kan väl ärligt säga att jag inte känner mig som "a million bucks" vissa dagar, men det är väl ganska självklart då jag pressar mig hårdare än tidigare år. Jag trodde att jag skulle hinna i form trots sen dietstart pga flytten till Norrköping - Jag hade fel.

Men men, jag tänker oavsett vad fortsätta ge ALLT jag har kvar i denna lilla skånska, nätta kropp!

Ett riktigt bra pass idag då med brorsan vid min sida. Körde genom bröst, axlar och lite triceps. Tänkte köra halvkroppspass nu fram till sista veckan med fokus på tunga basövningar.

Igårkväll hann jag dock sitta och småklura lite på en önskelista inför FF, att kunna stoppa i sig fritt med kosttillskott är ju en av offseasons stora njutningar, då jag älskar att testa olika kosttillskott!

Bland annat lär det bli några lådor bars, till exempel Fairings Health Bar (blåbär), SweBar Pepparkaka och Body Science' Äpple/Kanel-bars... alla tre är helt sagolika! Utöver detta har jag siktat in mig på diverse proteinpulver och nya NO Xplode v2.0... Längtar! :)

Men nu har klockan slagit 22.00 vilket innebär att skalmanklockan har plingat - NER I SÄNGEN!

Klockan 5:00 imorgonbitti kommer jag att infinna mig på jobbets gym för ett crossfitschema:

300 Crossfit Workout
25 rep * kroppsvikt - Chins/Pull-ups (jag körde chins)
50 rep * 60 kg - marklyft
50 rep * 60 kg - Vindrutetorkaren (mage) med skivstång
50 rep * 16 kg - Kettlebell Clean
50 rep * kroppsvikt - Armhävningar
50 rep * kroppsvikt - Upphopp
25 rep * kroppsvikt * Chins/Pull-ups (jag körde chins)

Jag är förbannad på mig själv för att jag är så trött och sliten och tänker därför bevisa för mig själv att jag kan ta mig genom ett regelrätt Crossfitprogram utan problem, som på den gamla goda tiden! Wish me luck och GODNATT ALLA! :)


Satt och googlade på 'pancakes' innan... Hur dum får man lov att vara egentligen?!


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback