En dag som bara flög förbi... [Countdown: 11]

Publicerat: 2011-11-14 kl. 06:06:38
Ja gårdagen är nog ingen dag jag kommer att minnas när jag sitter på äldreboendet om ett antal år. På jobbet var jag som en skugga av mig själv och allting kändes tungt. Kom hem vid 17.30 och var så trött att jag somnade vid 19.30.

Jag orkade inte ens gå och lägg mig ordentligt, utan jag bara la mig ner i soffan och sov hela natten. Som tur var så hade jag ingen träning inplanerad.

Well, klockan ringde iaf 4.15 idag och det var dags för en av mina sista morgonpromenader. Brukar sluta med dessa ca 10 dagar innan för att inte riskera någon liten inflammation som gör att de håller vätska, men de ser ganska bra ut iår så kan nog köra promenader tillochmed lördag.

Dagen innan var jag nere i stan för att köpa en tidig julklapp åt thilda som jag tänkte posta ner till henne, ett Ben & Jerrys-läppglans. Helt perfekt för henne! När jag kommer dit så får jag dock inte ihop 1+1 när jag möts av en blomsteraffär... "Men... var.... vänta nu... va?" och några sekunder senare "...FAN!". Inser såklart de faktum att Ben & Jerrys-baren inte längre finns bland oss och jag känner mig helt förstörd! Med tunga steg vandrar jag hemåt... Trösten att MAX Hamburger-bar nu börjat med hemkörning får mig på lite bättre humör, men det är inte föräns jag läser på Ben & Jerrys-hemsida att deras Scoop Bar i Norrköping är säsongsbaserad mellan Mars-Nov som jag blir människa igen!

Ben och Jerry, mina vänner, vi ses lagom tills min födelsedag! :)

Kommentarer, 1 st
Jenny Pariola säger:

säsongsbetonat... så märkligt ändå.

2011-11-14 @ 21:55:52
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback