Det sista innan jag gjorde innan jag somnade... [Countdown: 19]

Publicerat: 2011-11-07 kl. 20:52:29
...och det första jag gjorde när jag vaknade var att gå en promenad.

Gick in om ICA för att investera i lite Julmust Light (som jag ÄLSKAR!)... Var dock lång kö och upptäckte något som stirrade mot mig. I normala fall brukar jag inte reagera på sånt, men denna gången kunde jag inte låta bli, så jag stirrade tillbaka. Det var som om något klickade och jag kunde inte stå emot... Sträckte ut handen och drog det till mig! Nu ligger det och väntar på mig i köket... Ropar trånande mot mig varje gång jag går förbi och vägrar acceptera att jag lever i celibat i drygt 20 dagar till! :)


Motivationshörnan behövde utökas! :)

Tog en skön sovmorgon idag igen, verkligen skönt att få tre dagar ledig irad! Nu väntar två dagars jobb sen är jag ledig två dagar igen, ibland är det skönt att jobba oregelbundet! ;)

Inte lika mycket cardio idag som jag brukar, vilket förmodligen bara är bra då jag är medveten om att jag för nuvarande stressar kroppen en hel del, men tanken är att jag ska trappa ner cardion ju närmare tävlingen jag kommer. Nedtrappningen börjar på lördag, då det är två veckor kvar till scenen, ska bli skönt... Ytterliggare en vecka senare påbörjas tömningen och tömningsträning, då är det verkligen nära!

Men det är ett tag till!

Passet idag gick hyfsat:
2x uppvärmning, latsdrag.
4x Marklyft (körde lätta lyft på 150 kg)
4x Skivstångsrodd
2x enarms hantelrodd
3x Latsdrag med smalt grepp
3x Latsdrag med brett grepp (pumpa ut)
4x Bicepscurl
4x Reverse pecdec
+ 30 min cardio.

Idag fick jag en ny Fairing-overall från Dcore som jag ska mysa runt i på Decembercupen och idag skickade också Martin (Hanzel) en ny burk Rage Nitro till mig då jag för nuvarande försöker hanka mig fram utan PWO, vilket går sådääär i skrivande stund. Måste säga att Martin gör ett riktigt bra jobb med att ta hand om oss tävlande, ställer verkligen upp till 100% hela tiden och ser verkligen fram mot att jobba med honom på Fitnessfestivalen!

På tal om det så är veckan efter Decembercupen verkligen fullspäckad! Tävlingen avgörs på lördag förmiddag. Julbord i Malmö direkt på kvällen efter. Måndag: Fotografering nere i Skåne innan jag åker upp till Norrköping igen på Tisdag och jobbar några dagar innan det är dags för Fitnessfestivalen och två riktigt roliga dagar i Fairings monter!

JAG HOPPAS ATT VI SES PÅ ANTINGEN DECEMBERCUPEN ELLER FITNESSFESTIVALEN! :)

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback