Dåligt.. Bra.. Katastrof! [Countdown: 16]

Publicerat: 2011-11-10 kl. 23:28:35

Vem hade kunnat ana!?

Crossfit 300 gick bra! Sluttiden blev 17.55 och målet var att klara det under 20.00 (efter att ha jämfört med andras tider på nätet). Vindrutetorkaren tog överlägset lång tid och det var tur jag inte körde detta morgonpasset i normalt tillstånd (dvs med en stabil frukost i magen), för isåfall hade nog gymgolvet sett ut som golvet i ett fyramannatält efter en rejäl hultsfredsfylla...

Avslutade med 20 min cykel innan jag tog mig två trappor upp för tio timmars arbete.

Morgonen började dock inte lika bra. Halvvägs till jobb stöter jag på en totalkollapsad man, troligtvis beroende på ett och annat glas av gammelfarmors hostmedicin. Kunde inte låta honom ligga där i sin tunna jacka (frös ju nästan själv ihjäl med i min tjocka vinterjacka!) utan fick ringa efter en ambulans som kom och hämtade honom. Vissa tar begreppet "lillördag" på något för stort allvar kanske...

Lika bra som morgonpasset gick, lika dåligt gick kvällspasset! Sämsta träningen någonsin och jag förstår inte varför?!

Nåja, ledig imorn så lite extra sömn och bättre mental förberedelse så ska jag nog rocka loss bland vikterna ordentligt igen! :)

Nu blir det sängen! Godnatt alla! :)


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback