50g proteinpulver och ett halv kg torsk... [Countdown: 1]

Publicerat: 2011-11-24 kl. 17:02:38
(skrivet igårkväll, kommer nytt under dagen)
...är exakt vad jag har fått i mig idag, inget mer och inget mindre!

Jag måste lova mig själv att gå in och läsa dessa inläggen i början av nästa diet, när man har mage att gnälla över gröt och potatis - Jonas: DET BLIR TRÅKIGARE! :)

De senaste dagarna har gått i väntans tema. Givetvis längtar jag absolut mest till tävlingen och att få se vad jag kan prestera och hur domarna värderar mig, men efter tävlingen händer det så mycket.

På kvällen efter tävlingen är det julbord och julmys på St Markus vinkällare. Söndagmorgon är det pannkaksfika hos Nathalie (PANNKAKOR!!!). Söndagkväll är det god middagsbjudning hemma hos Fam Bengtsson. Måndag är det fotografering... och såklart: Helgen efter är det Fitnessfestivalen (Svindyra sms-lån - here i come)! :)

Fairing satsar stort på årets Fitnessfestival och montern kommer att täcka nästan 130 kvm med många stora profiler, samt några små (som mig)! Håll ögonen öppna efter en ny rage, som jag verkligen tror kommer ta upp fighten om marknadens vassaste PWO, en retro-lansering av originalet, lite nya proteinvarianter och annat smått och gott... Längtan är ENORM!

Idag valsade jag runt på ICA Supermarket och köpte hem de kolhydrater jag ska stoppa i mig som laddning till lördagens tävling. Det blev en del frukt, ris, potatis... Längtan är ENORM! (känns som att vi har hört detta tidigare)

Ikväll blir det film och lugn och ro... Julius har dock hederuppgiften om att raka min sexy back samt besiktiga så att jag inte missat några hårstrå någonstans, vilket jag alltid gör!


Precis slutat med salt och vatten, dags att ersätta det med kolhydrater! :)

Kommentarer, 1 st
Jenny Pariola säger:

Julius, han har det bra! haha...

Vi ses imorgon!

2011-11-25 @ 16:44:58
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback