Man är ju inte 20 längre...

Publicerat: 2011-05-19 kl. 19:29:28
...och det känns! Det kvittar ju hur mycket man än sover så vaknar man ändå upp tröttare än när man gick och la sig. Nej, tacka vet jag i unga dagar, då kunde man vara ute och spela fotboll hela kvällarna sen studsa upp som en struts dagen efter!

Körde ben i tisdags och har börjat ta tag i mitt böjande igen sedan tävlingen, har legat lite på latsidan, det får jag erkänna. Nåväl, blev en hel del djupa, sjyssta böjar och jag kan säga att igår och idag har träningsvärken varit fruktansvärd! Jag går som om jag kommer direkt från en höftledsoperation...

Så istället för att köra crossfit, som egentligen har varit på schemat, så har jag fått börja om på styrketräningsveckan, dvs Bröst & biceps igår och rygg & mage idag... Förhoppningsvis så är benen relativt fungerande så att jag kan crossfita loss igen imorgon!



Försök #2 till ett sjysst kvällsmål: 40g päron/vanilj casein, en tesked ekologiskt jordnötssmör, lite vatten, jordgubbar och vaniljpulver. Fortfarande inte speciellt gott...


Man kan se ett visst genomgående tema när jag traskar mot gymmet!

Blir att ta det lugnt resten av kvällen för att förbereda sig inför en ny härlig dag imorgon!

Hoppas att ni alla har haft- och har en underbar dag!

Kommentarer, 1 st
Selma säger:

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-12 @ 23:17:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback