Fairing intar gymmet!

Publicerat: 2011-05-12 kl. 23:32:34
Igår kom äntligen leveransen av Fairing-produkterna till gymmet!

Jag och Micke var lika upphetsade som två klimakteriekvinnor på ett tupperwareparty när vi lastade upp produkterna på hyllorna...


Nu underlättar vi för alla trelleborgare att få ta del av favoritsmakerna Vanilj/Blåbär och Päron/Vanilj, de bäst smakande proteinerna på marknaden. Barsen i Päron/Vanilj-smak går redan åt, rejält!

Efter detta tog jag mig in i gymmet för att genomföra ett klassiskt pass axlar/triceps. Dipsen med extravikt börjar gå bra igen och drog nu iväg några reps*set med 75 kg i bältet.

Kvällen spenderades vid min älskade engångsgrill som hjälpte mig tillaga en hel del fint kött, det bästa med sommaren!


Rör och du dör!

Idag skulle jag och några kollegor agera figuranter på jobb i samband med en incidentövning, något som slutade med att vi alla åkte i backen ganska så rejält, så därför planerade jag in vilodagen idag. Bortsett från lite rodnader och märke här och där så klarade jag mig förvånansvärt helskinnad ur dagen.

Ikväll har jag fastnat vid melodifestivalen och njöt i fulla drag enda tills de presenterade den sista finalisten. Jag hoppades på att lille Saade äntligen skulle komma ner på jorden. Nu får jag helt enkelt sitta bänkad även på lördag och hoppas att min sadistiska sida kan bli tillfredställd då istället.

Fått i mig all mat för dagen nu, så det är väl lika bra att natta sig innan man blir hungrig. Lär väl dock sluta med att jag snart zappar in 2½ Men och sen sitter uppe halva natten, om jag känner mig själv rätt!

Men till er normala människor med lite självdisciplin som kan gå och lägga er i rätt tid: Godnatt på er, sov så gott!

Kommentarer, 1 st
Smsa Låna säger:

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 03:08:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback