Det blev en roadtrip 75 mil upp i landet...

Publicerat: 2011-05-31 kl. 00:50:22
Anledningen till det lilla uppehållet i inlägg beror på att jag och min gode vän Robin bestämde oss för att kila iväg på en roadtrip upp i Stockholmstrakten, sådär i brist på annat liksom.

Så det blev vila fredag och lördag, vilket var ganska skönt om än väldigt ovant för mig. När söndagen kom så kändes det som att man vilat hur länge som helst!


"Hamburgare" to go... Max levererar!


En sjukt relaxed kille efter att ha anlänt i huvudstaden!


Sjukt snygg kille i huvudstaden!

Efter resan var det rakt ner till gymmet för att hålla i Fitness Fairing-tävlingen som gick av stapeln denna söndagen. Det var 13 tappra deltagare som verkligen gav allt och det var riktigt kul att få vara med och arrangera en sån här tävling. Värt att notera är att det var bara från herrarna som det blev gnällande kring bedömningarna, inte från damerna... Ack ack ack!

Dagens träning blev:
Crossfit:
3x Styrkefrivändningar följt av 1x Push Jerk, 5 varv...
Därefter 4 varv, på tid:
6x Styrkefrivändningar (60 kg)
8x Marklyft (samma vikt)
10x Lateral burpees (över stången)
20x Jämfota sidohopp (över stången)

Sluttid: 11.39... Var väldigt nöjd med tiden, en förbättring från förra gången trots min helg i stockholm (som gick i allt annat än träningens tecken).
Efter detta körde jag:
12x Set biceps
10x Set Mage
60 min Indoor Walking (Pass)



Dagsformen á 86 kg

I skrivande stund så avnjuter jag mitt sedvanliga nattmål i form av 250g minikeso, 250g lättkesella blandat med kanel, jordgubbsfunlight och vaniljpulver. Givetvis glömmer jag inte valnötterna och jordgubbarna på toppen!

Hoppas att ni alla har haft en bra helg och en härlig start på den nya veckan!

Kommentarer, 3 st
Nathalie säger:

Varför har inte jag sånna rutor? :P haha

2011-06-01 @ 17:18:14
Jenny Pariola säger:

Äh, man kan inte klaga när du gör det så bra! ;)

2011-06-01 @ 17:33:57
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Evelina säger:

Du är riktigt duktig måste jag säga - läst igenom nästan HELA din blogg. Och jag har imponerad.

2011-07-18 @ 18:01:19
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback