Det är ett skämt...

Publicerat: 2011-05-07 kl. 00:39:11
...var det första jag tänkte när klockan ringde imorse. Jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen ett par minuter och invänta ett gäng inhjulandes clowner som skulle förtydliga att allting är på skoj - du kan somna om!... De satans clownerna kom aldrig, de kom aldrig...

Lyckades trots min påtagliga trötthet ta mig genom dagen och släpa upp fötterna på gymmet där jag hade ett riktigt bra bröstpass. Uppe i 30 reps på kroppsvikt i bänkpress, så det börjar arta sig inför nästa år då man kanske vågar sig på att försöka delta i Fitness5.


Dagsformen på en blivande fitnesskille

För er som undrar om Fitness Fairing-tävlingen uppe på gymmet så är datumet nu bokat till den 28 Maj.

Det är alltså i samband med att Fairing lanserar sina produkter uppe på Sports Club Oasen som vi kommer att arrangera den här tävlingen, det är också Fairing som kommer bistå med en del av våra priser. Eftersom det är jag och Michael som arrangerar så kommer vi också vara funktionärer dagen till ära. Lite som good cop/bad cop, där stockholmaren står för den dryga biten - vem annars?

Kvällen bestod av fluff och film, en väldigt lyckad kombination, bortsett från att filmen "Unstoppable" kraschade fyra minuter (bokstavligt talat) från slutet. Satfläsk!

Nu tröstar jag mig med mitt favoritmål á la nattmat!

250g lättkesella blandat med jordgubbsfunlight.
250g minikeso blandat med vaniljpulver
Skivade jordgubbar, hackade valnötter och kanel on top!


Fördriver tiden lite framför datorn under tiden jag glufsar i mig målet, efter det så blir det loppelådan för undertecknad!

Hoppas att ni alla haft ett härligt avslut på veckan!

Kommentarer, 1 st
Nathalie säger:

Asså den magen är ju inte att leka med (A) ;)

2011-05-07 @ 01:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback