Bowling och buffe slår aldrig fel!

Publicerat: 2011-05-16 kl. 12:41:17
Kan erkänna att jag inte var speciellt sugen att uppdatera bloggen efter gårdagens förnedring i Hockey-VM. Visst, man vinner ju en medalj, oavsett valören, men att kollapsa på det sättet som vi gjorde i sista perioden gjorde att jag skämdes i TV-soffan... Pinsamt!

Hur som helst, i lördags var det lite godisdag och bowling. Givetvis dominerade jag bowlingen fullständigt... Eeeller kanske inte. Jag håller fast vid den eviga frågan: Hur jävla svårt kan det vara att rulla ett klot RAKT fram?! Turligt nog var BBQ-buffen helt magisk och gjorde det betydligt lättare för mig att acceptera det förnedrande nederlaget från banorna.

I övrigt fick jag i mig lite gifflar, glass och pannkakor - Kärlek!



Sitter just nu och drar i mig mitt älskade Päron/Vanilj-Protein från Fairing och taggar till inför ett lunchpass á la axel+triceps med lite intervallöpning efteråt.

Har påbörjat en ny träningssplit nu, som är enligt följande:
Pass1:
Bröst, triceps, mage
Rodd intervaller, vader

Pass2:
Powerwalk
Rygg, biceps

Pass3:
Axlar, triceps, mage
Löp intervaller

Pass4:
Powerwalk
Ben

Pass5:
Powerwalk
Chins och dips
Rodd intervaller

Pass6:
Powerwalk
Crossfit

Har ett pass Crossfit till som jag lägger in någonstans i veckan, vilket innebär att det blir sju träningsdagar totalt, men inte nödvändigtvis i just den ordningen. Dessutom varierar antalet promenader något då jag reglerar min kardio mycket beroende på hur mycket skräp jag äter

Kanske bjuder på ett kvällsinlägg när jag behöver ett avbrott från mitt arbetande vid datorn... På återseende!


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback