We've got some catching up to do...

Publicerat: 2011-06-19 kl. 14:55:01
Varit borta en del och varit med om mycket. Tyvärr så kan jag inte berätta allt så vet inte riktigt var jag ska börja...

Har varit en vecka där jag försökt klämma in träningar och bra kosthållning i den mån det har gått, men har i många fall slutat med att jag tryckt i mig en Daim-strut likt en Anaconda som precis lagt ner sin GI-bantning.

I Fredags återgick dock livet till det som i mitt fall kan kallas "normala", med träning och bra mat, vilket var riktigt skönt. Hann dock inte mer än att landa innan jag, Julius och Pernilla drog iväg på en snabb roadtrip upp till Göteborg för att känna av pulsen på Fitnessdagen.


Såååå sugen!!! (På att tävla alltså, inte på blondinen!)

Var en helt okej tillställning, jag gillar initiativet. Däremot kanske man borde flytta fram det hela en månad för att öka chanserna till bra väder? När det var uppehåll så var det riktigt trevligt att ligga i gräset med lite bars och celsius och titta på Fitness5, men så fort himlen öppnade sig så var det bara att tacka för sig och sätta sig i bilen hem.


Jag höll låda hela vägen hem i bilen! Bidrar alltid till en god stämning.

Förde diskussioner med Julius och främst mig själv om hurvida jag skulle träna när jag kommit hem, sen hemkomst och lördagkväll var starka argument till att bara ta det lugnt. Men jag gick inom stan och köpte med mig lite sushi hemma och hade en bra mix av Päron/Vanilj-protein, Sushi och Solsidan-bluray vilket fick mig till att vid ca 22.00 slänga på mig träningskläderna, kila iväg och köra ett axelpass.


Livskvalitet, om du frågar mig!



Trots en vecka av misskött träning och kost så har jag inte slätat ut alltför mycket, hoppas på en fortsatt "tilltightning" resten av sommaren!


Sammanfattningsvis så var det riktigt uppskattat att göra en blixtvisit på Fitnessdagen, det gav mig tändvätska till träningen, något som alltid är väldigt välkommet!

Kommentarer, 1 st
Laura säger:

Gå in på AndreasMode.se .. de söker bloggare som gillar att styrketräna!! Du kanske borde blogga där i stället. :))



2011-06-19 @ 16:01:24
URL: http://dayswithlaura.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback