Jag tror att jag bröt en nagel...

Publicerat: 2011-06-02 kl. 22:40:29
Under gårdagens crossfit, som i sedvanlig ordning tog död på mig fullständigt, var det lite jobbigare än vanligt. Jag kommer att reglera kolhydratintaget något. Har legat jättelågt i veckorna och haft en ätardag på helgen som ofta höjt upp mig igen, men den senaste veckan har jag varit betydligt lägre i energi än normalt vilket gör att jag måste höja kolhydraterna i veckan. På så sätt blir ätardagen på helgen mycket lugnare också då man känner att energidepoerna är relativt fyllda. (Till skillnad från nu, då jag känner mig helt slutkörd så blir det en hel del gottis!)

Men när jag kör 2-3 pass/dag så borde jag logiskt nog ligga högre på kolhydrater än vad jag gör just nu.


Skadade mig svårt under dagens Crossfit!

Blev som sagt tre pass igår. Var på gymmet vid 06.00 för lite konditionsträning innan jag rörde mig mot Malmö Högskola för sista gången innan jag återgår till jobbet på måndag morgon (- Skönt!). Direkt efter, ca 13.00 var det Crossfit och cardio på schemat, efteråt tog jag mig hem för lite kyckling och bulgur plus lite soffhäng innan jag rundade av kvällen med 7 set chins och 7 set dips (med och utan viktbälte).


Matbilder från veckan, så här kul har jag. Massor av kyckling, massor av sallad och sköndoftande tzatziki!


För er som själv behöver någon god sås att ha till maten, men ändå inte vill behöva ligga i t-shirt på stranden så kör på följande: 1 burk lättkesella, ½ gurka grovt riven, 3 vitlöksklyftor och en gnutta svartpeppar. Tänk på att pressa ur så mycket vatten ni kan från gurkan innan ni blandar ihop allt. Tillsätt lite vatten beroende på hur rinnig ni vill att den ska vara. Sen bara in i kylen för att den ska kunna gotta till sig!


Konsekvensen av kycklingbilden ovan! Noggerglassen blir morgondagens höjdpunkt! 4.00 Ringer klockan för frukost, sedan väntar gymmet 7.00. Är man ledig så är man!

Kommentarer, 1 st
Linda säger:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 03:48:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback