Mot nya äventyr!

Publicerat: 2011-07-13 kl. 06:19:58
När jag satt och åt min torra burk tonfisk så slog det mig att om ca 6v så börjar jag dieta inför vinterns tävling(ar), vilket fick mig till att släppa loss lite vad gäller maten och alla möjliga frestelser. Ska passa på att njuta lite av sommaren och allt vad glass heter innan jag hoppar på ett diettåg som heter duga! Tänker minsann debutera på AF-scenen i riktigt bra form, det har jag bestämt mig för!

Under en lång tid har jag funderat över att byta stad, men aldrig vågat. Är uppväxt i Trelleborg (skånes Hawaii) och har haft svårigheter med att se mig själv våga ta steget att verkligen lämna detta bakom mig och prova vingarna någon annanstans, kan jag ens med den här gravt inavlade dialekten göra mig förstådd någon annanstans!?

Men för en vecka sedan anmälde jag mitt intresse för en förflyttning av min tjänst till Norrköping, som gick genom - Snabbt! Så inom en snar framtid lämnar jag sveriges skånska riviera och intar Norrköping för att leva närmare min bror och hans bättre hälft. Har saknat honom enormt och längtar över att kunna rota mig där uppe och att vara kattvakt när de två är ute på äventyr!


Norrköping, here i come!

Så nu väntar en massa spännande, hitta ny bostad, nya kontakter och nytt gym! Igår när jag avnjöt en god Pizza med Julius så sa jag: "Herregud, detta blir kanske första gången sedan 2006 som jag faktiskt måste betala för ett gymmedlemskap!", bortskämd med sponsring som man blivit!

Har i skrivande stund (06:15) precis avnjutit en kopp kaffe och sipprat i mig min Rage, så nu hägrar gymmet för ett tidigt pass innan jag börjar arbeta (10:00).

Hoppas att ni alla där ute får en bra dag!

Kommentarer, 6 st
tony säger:

Tjena.

Vilken klass ska du köra på DC, långa eller korta?

Ska själv köra långa och vill ha koll på vilka man ska möta:P

2011-07-13 @ 16:16:07
Jenny Pariola säger:

Norrköping kommer att älska dig!

Sveriges Hawai kommer att sakna dig!

2011-07-17 @ 10:09:17
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Evelina säger:

Jadu, jag är bara väldigt ärlig. Så sluta blogga får du absolut inte göra. Jo träna gör man väl - var träningsnarkoman förut. Tränade 12 gånger i veckan och puschade mig själv allt för hårt. Var framgångsrik inom fotbollen. Men skadade knät och nu står jag här idag. Livrädd att jag ska hämna där igen, visst jag tränar lite då och då. Men vill få de i en jämn takt. En fråga du har inte tänkt på att bli personligtränare eller någe liknande.

2011-07-18 @ 18:45:58
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/
Evelina säger:

Hehe, ja det är jag faktiskt. Visserligen är jag väldigt medveten vad som man bör göra och liknande. Men behöver någon som puschar mig :)

2011-07-19 @ 19:32:55
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/
Evelina säger:

Sv. Använder tyvärr inte msn :(

2011-07-19 @ 19:44:08
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/
l säger:

fan så kul haha norrköping duger fint=) välkommen!

2011-07-26 @ 21:21:42
URL: http://legend-of-me.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback