Allt annat än träning...

Publicerat: 2011-07-04 kl. 22:44:31
...i fokus. För första gången känns det faktiskt också helt okej!

Direkt efter arbetspassets slut i fredags hoppade jag in i bilen upp mot norrköping där en incheckning på Scandic Hotell väntade. Lite god mat, härligt sällskap och någon timme av tal-ångest på hotellrummet (tillsammans med ett 200g marabou) till lite film så fick jag några timmars sömn innan den stora dagen.

Dagen D: Inledde dagen med en saftig laddning frukostbuffe. Fick bland annat en avhyvling av en bitter personalkärring á la "Ta inte alla pannkakorna, tänk på barnen!"... Om hon bara hade en aning om att jag är en jättebaby!

Fortsatte med att hjälpa brorsan och andra halvan av bestman-paret att iordningställa på herrgården där kvällens festligheter skulle hållas vid.

Nåväl, vid 14.30 träffades bruden, brudgummen, de två bestmen och de två tärnorna för fotografering (som dock fick skjutas fram pga Day after tomorrow-regn plus strömavbrott) och efter detta var det dags för cermonin. Turligt nog blev det såväl regnuppehåll samtidigt som strömmen kom tillbaka lagom tills detta.

Jag har aldrig varit med om en mer känslomässigt sprängfylld dag som denna. Det var en otroligt stark upplevelse att se sin bror, tillika familj, gifta sig med kvinnan han älskar. Talet jag höll senare på festen ska vi inte prata om, det var otroligt mycket känslor som yttrade sig!

Slutsatsen är att detta förmodligen var den bästa dagen i mitt liv!


I bakgrunden skymtas en fitnessfjolla!

Så som ni förstår så har jag inte haft en tanke på träning denna helgen (Nåja, det har jag kanske trots allt), utan har fokuserat på helt andra saker... För det finns ju trots allt mer i livet än att lyfta vikter och äta kycklingfilé!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra helg!

Vi hörs i dagarna, när det är tillbaka till vardagen...

Kommentarer, 1 st
Emelie säger:

Naaaww :D

2011-07-10 @ 11:03:06
URL: http://emelieullberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback