"Du såg för jävlig ut..."

Publicerat: 2011-01-12 kl. 22:11:29



Utbildningen började i måndags och jag gör såklart succé med min fantastiskt snygga väska!



Jag är nu inne i en av mina tunga veckor då jag fokuserar på tunga lyft med mycket vikt och hög explosivitet. Jämfört med mina vanliga veckor då jag alltid kör 10 strikta reps så försöker jag att slänga in veckor med tunga lyft och någon vecka med lätta högreps här och där, för att förhindra kroppen från att fastna i en bana.

I vanliga fall är jag en stor förespråkare för gymhyfs men under veckor som denna får jag tillåta mig själv att göra diverse läte ifrån mig. När man ligger i bänkpressen och sprattlar som en uppochnedvänd nyckelpiga med vikten över bröstet är det lätt hänt att man lägger av ett skrik som närmast kan liknas med skriket från en stureplansprofil som nyss kommit på att han glömt sin pappas kreditkort där hemma - Högst obehagligt!

Hade en diskussion med Thilda häromdagen gällandes människor med ätstörningar, varav hon säger:
"Men du såg ju anorektisk ut när du var 15...*tystnad*... Inte för att jag är tillsammans med dig för dina muskler, det får du absolut inte tro!...*tystnad*... Men du såg för jävlig ut!"... Ja vad ska man säga egentligen?!
Kaxiga ord kommandes från någon som tror det är inne att klä sig som Krusty the Clown!    


Och till sist...

Godnatt på er kära bloggläsare!


Kommentarer, 3 st
Steen säger:

HAHA Heja tilda :D

2011-01-12 @ 22:51:16
Palle säger:

Jag hade varit tillsammans med dig för dina muskler!

2011-01-13 @ 07:32:13
mackan säger:

Hej!



är du sponsrad av Fairing eller VILL du hemskt gärna det?



Grym fysik!



//m

2011-01-15 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback