Obligatoriskt lördagsnöje!

Publicerat: 2011-02-07 kl. 22:52:58
Det har väl knappast undgått någon att melodifestivalen nu dragit igång igen?!

Pizzorna var givetvis på plats för att dela denna erfarenheten med oss. Samma sekund som jag inser att Marie Sernholdt är en av årets programledare så förstår jag att årets Melodifestival kommer vara betydligt lättare att genomlida än i normala fall... Samtidigt har jag en tjej vid min sida som utbrister "Fyfan vad mager den där Marie sernholdt är!" och trycker in en stor pizzaslice i käften!

Axlen är fortfarande som hissbranschen ("De går upp och ner", ha-ha-ha...) men jag försöker köra på så gott det går. Stadsbo som man är så tillhör det givetvis en hel del gnäll och ynklighet när man åker på en lättare skada såhär!


Har snart slått ett nytt rekord genom att inte ha inhandlat något kosttillskott sedan Fitnessfestivalen 11-12 dec. Vilket innebär att det snart närmar sig 2 månaders-sträcket. Blir snart till att dra iväg en beställning till Fairing!

Också värt att nämna är att jag för ett par dagar sedan tog min första löprunda utomhus på flera år! Jag hade ett uppsatt mål, ca 3 km bort, som jag skulle klara jogga till no matter what. Tjurskallig som jag är så vägrade jag ge upp trots att jag sprang som en ung Forrest Gump (iför benskenor) större delen av rundan. Det tog flera dagar innan knä, smalben, höfter och pacemakern hade återhämtat sig! Nu när man känner sig hel (nåja, så hel som en 65-årig 23-åring kan känna sig) så är det väl dags att ge sig på en ny löprunda!



På återseende!

Kommentarer, 2 st
Joel säger:

Måste säga att du har en grym form, på bilden i alla fall:P

2011-02-08 @ 14:10:09
Erik säger:

Alltid skoj att läsa din blogg! Men du får börja uppdatera lite oftare :) Lycka till med din AF satsning.



Mvh

2011-02-13 @ 12:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback