Det är la bara att springa!

Publicerat: 2011-02-14 kl. 22:23:18

Ja man får väl bita tjuren i hornen, som man säger?

Blir ett par löppass i veckan nu och det går framåt, även om jag fortfarande har mycket att jobba med. Jag måste verkligen investera i ett par ordentliga löparskor, till exempel!

Gympassen blir korta och intensiva och klaras av på ca 30-45 minuter. Då jag inte kör armar (biceps eller triceps) på egen hand över huvud taget så kortas passen ner en del. Jag måste fokusera på att komma ikapp något med ben, bröst och även rygg. Träningen biceps och triceps får via bröst- och ryggpassen får räcka för tillfället.

Idag hann jag med:
3x Chins
4x Skivstångsrodd
3x Kabelrodd
4x Latsdrag (högreps)
3x Baksida axlar
Tiden blev ca 35-40 minuter, vilket följdes av 20 minuter intervallträning.

Då jag tänkt unna mig en hel busslast plättar till kvällens "112 - På liv och död" så åt jag därför inga kolhydrater under resten av dagen, då jag visste att kolhydratgränsen ändå skulle sprängas rejält i pannkaksmiddagen!
                                                                                                                                                         

Hoppas att inte Andy läser detta... Då får jag mina korvar kokta!

Sviten vad gäller köpstopp av kosttillskott är nu bruten! Fick loss tummen ur brödrosten och mailade Lasse på Fairing som ska fylla tomrummet jag har i mitt liv i form av mängder av pulver!


Kommentarer, 1 st
Stefan säger:

Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med :) http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2011-02-19 @ 23:13:54
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback