Fitnessfestivalen 2012 Dag 2... och därefter...

Publicerat: 2011-12-06 kl. 22:26:19

...efter att vi rundat av lördagens Fitnessfestival blev det en språngmarsch till hotellet för en dusch och en välbehövlig powernap, man känner ju av åldern efter en lång arbetsvecka! :)


Alltid lika seriös! ;)

När resten av ungdomarna tog sig vidare till FF's efterfest så valde jag att röra mig mot hotellet med 200g marabou och 1,5L julmust som lätt slank ner innan jag somnade gott. Det var hemskt när klockan ringde tidigt på söndagen och tack gode gud för att hotellfrukosten var bra!

Checkade ut efter att ätit kocken ur huset och tog mig bort till Svenska mässan för dag två.


Jag hängde en del med Hellboy (Lars Östling) på mässan.. Det är viktigt att ha grova polare! ;)

Det kändes verkligen att jag sovit dåligt på sistone och i bilresan hem sen hade jag riktigt svårt att hålla mig vaken. Fick i princip stanna på varje Statoil för att ta Kaffe+Lussebulle för att piggna till (dålig ursäkt för att få trycka i sig bullar kanske)! ;) Kan för övrigt säga att efter nogran efterforskning har jag kommit fram till att Statoil har de godaste Lussebullarna på våra svenska vägar.


Helgens fångst! Mest stolt över gummibandet, som för övrigt redan har debuterat i min träning och gjort stor succé! :)

I övrigt så har träningen gått riktigt, riktigt bra de senaste dagarna. Vilket kanske är lätt att förstå med tanke på hur mycket jag äter just nu. I samband med detta så går tankarna om vad jag ska satsa mot. Just nu lutar det åt vintertävlingarna igen nästa år, så att jag hinner förbättra mig själv, som verkligen är målet med 2012... Nu är det slut med smygdeffandet under offseason!

Jag har lite andra bollar i luften, som kommer vara avgörande för när nästa tävling blir, men det är hysch-hysch just nu.. Jag håller tummarna för att det slår väl ut iaf!

Idag har jag varit oerhört flitig. Genomgått OC-spray-utbildning med jobb, kört ett riktigt bra ryggpass efter detta (Kunde inte låta bli!), gjort hemmalagad risgrynsgröt till frukosten imorn samt slängt ihop en sats chokladbollar som står i kylen och väntar. Så nu är jag redo för sängen och en ny arbetsdag imorn! :)


Fairings Finest! ;)


Kommentarer, 3 st
Daniel säger:

Vad är det för gummiband? :)

Letar nämligen efter ett gummiband som man kan 'stretcha' med axlar/bröst mellan seten.

2011-12-07 @ 20:57:31
pb säger:

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/389933_309377095768711_198857206820701_1000438_991183481_n.jpg

2011-12-22 @ 00:57:26
Per säger:

har du dött eller ? :(

2012-01-06 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback