En sista kväll med grabbarna i staden gud glömde...

Publicerat: 2011-08-30 kl. 00:04:16
Det blev en avskedsfest med ett genomgående blött tema, men det får jag unna mig själv och grabbarna nu när vi går delade vägar. Blötast av alla var nog dock Julius som på mindre än tiominuter lyckades kyssa dansgolvet ofrivilligt inte mindre än tre gånger... Ett blött dansgolv kombinerat med ett sargat balanssinne fick sina tydliga konsekvenser (för alla på nattklubben) - Har nog aldrig skrattat så mycket!


Moet ska kylas med stil!

Var hemma vid 05.00 söndag morgon och vaknade inte föräns 16.00 på söndagen, kan säga att omställningen tillbaka till dietmat var inte det lättaste, men det fick gå. Vid elva kände jag att tröttheten träffade mig som en cricketkula i revbenen och började göra mig klar för sänggående, då ringde Julius och behövde akut färdtjänst till akuten i malmö då han varit med om en märklig incident. Så vid 04.00 kom jag i säng, för att sedan gå upp och jobba. Med andra ord så är jag inte världens mest energiska människa i skrivande stund. Hat gått runt på kaffe och ångor hela dagen!

Det planerade morgonpasset ställdes således in och ersattes med ett kvällspass efter jobb som trots allt gick riktigt bra!

4x Raka hantelpressar
4x Sned bänkpress
4x Sned press i hammermaskin
3x Sittande press (strikta högreps)
4x Lutande hantelflyes
3x Dips
4x Pushdowns i kabel med rep (superset stående vadpress)
4x Dipsmaskin (superset stående vadpress)


Med avskedsfesten avklarad kan jag nu helhjärtat se fram mot resten av dieten och vägen mot AF-debuten!


Fördelen med fester är att vissa saker blir över, i detta fall ett diskförebyggande koncept vid namn papptallrikar - Ungarlslivet deluxe!

Får i mig min nattkesella med jordgubbsfunlight och frysta blåbär nu innan fem timmars sömn hägrar. En dags arbete till sen är det två dagars ledighet. Sov så gott mina fellow fitness fighters!

Kommentarer, 1 st
Jenny Pariola säger:

Har du lämnat oss?

Glöm inte att vi ser fram emot inbjudan till tävling.... hos dig eller hos oss.... doesn´t matter! ;)

2011-09-09 @ 09:30:44
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback