Dagens träning...

Publicerat: 2011-08-17 kl. 23:04:22
...är kanske värd att nämna! Mina tidigare filosofiska tankar i all ära, men de får minsann lämna plats åt lite träningsredovisning!

Inledde dagen med en "morgon"promenad vid elvatiden, är man ledig så är man! I början av dieten brukar jag hålla mina lågintensiva cardiopass till runt 40-45 minuter på ca 3 pass i veckan, något som jag sedan höjer successivt.

Upp till gymmet på kvällen för lite crossfit och lätt cykling.
Passet:
21 overhead squats (40 kg)
21 burpees
15 overhead squats
15 burpees
9 overhead squats
9 burpees
följt av...
10 chins
20 burpees
30 situps
40 airsquats
50 jumping jacks
På drygt 15 minuter... Följt av 40 minuters lätt cykling.

Kvällen har kantats av fotboll.. Uppvärmningsmatchen i form av Din Zagreb - MFF som snart ska följas upp av The Main Event: Barcelona - Real madrid! Till mitt sällskap har jag 500g lättkvarg med funlight som ska ner innan jag knoppar in för kvällen!

Dåligt med bilder på sistone, så denna posen bjuder jag på:

Good-lookin! Eh...

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback