Gymgrossisten Malmö expanderar...

Publicerat: 2011-04-26 kl. 23:22:11

Benjamin, ägaren av Gymgrossistenbutiken i Malmö vet hur ett järn ska smidas. Den lille glidaren hade "expansionspremiär" igår, så jag och Julius var ju tvungen att åka in och hälsa på och önska lycka till.

Benjamin ville såklart se formen på magen... "Bra Jonas, det är som jag... Fast du är mindre!". Han är ett riktigt charmtroll den där Benne... För er som inte vet så lär vi ställa upp i samma AF-tävlingar iår!

Träffade en hel del annat folk där, bland annat Robinforlife som hade kameran i högsta hugg. Alltid lika trevlig och ödmjuk, gör mycket för såväl bodybuilding som fitness i vårt avlånga land.


Ser så busig ut så, med Fairing-tröjan i högsta hugg.

Fairing hade såklart en hörna i butiken och såg fram mot att träffa Lasse - The king of Fairing, dock lyckades jag entra butiken lagom till Lasse hade lämnat för en halvtaskig falafelrulle runt hörnet, så det passionerade mötet får vänta på sig till det är dags för årets Fitness5-tävlingar.

Gjorde även en blixtvisit på en fest i lördags. Taggad till tusen entrar jag huset, märker att "Nej, detta är nog inget för mig" och intar defensiv ställning, enligt bilden nedan. Julius som dock är en mycket omtänksam värdinna(!) kommer fram till mig och gnuggar händerna "Vad får det lov att vara? Vi har en fin årgång av kaseinprotein, både i mintchoklad från body science och i vanilj från påtimum nutrition". Finsmakare som man är så beställer jag in den sistnämda, doftar på den, sköljer den i munnen innan jag godkänner den.


Kasein, facebook och en låtsaspistol. Allt en man behöver!

Idag var jag på gymmet vid 15.00 och började med ett Fitness5-pass (119 reps, bah), följt av en timmes allt i allo på gymmet med diverse saker, följt av 30 minuters intervallöpning på bandet.

Lagom trött sitter jag då vid datorn och myser tillsammans med det ultimata kvällsmålet (SÅ GOTT!):
250g kvarg blandat i funlight, sen på med 150g minikeso som jag slänger på lite vaniljpulver och kanel, sen ovanpå det lite skivade jordgubbar och hackade valnötter. Det är mer kärlek för musklerna än vad man hittar i ett bigbrother-sovrum under en fyllefest!


Med denna bilden säger jag godnatt!


Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback