Crossfit F(r)an!

Publicerat: 2011-04-01 kl. 22:07:19
Ett tag sedan jag försökte mig på crossfit nu, då jag känt mig så obeskrivligt sliten på sistone, men idag tänkte jag köra ett snabbt pass Fran innan jag körde lite intervaller på löparbandet.

För att genomföra Fran behöver du ett chinsräcke och en skivstång med antingen 43kg (Man) eller 30kg (Kvinna).
Sedan kör du Thrusters... först 21 thrusters, 21 chins, 15 thrusters, 15 chins, 9 thrusters, 9 chins. Kortfattat: 21-15-9, sedan kollapsar du... Eller ja, jag gjorde åtminstone!

Blir en sen middag nu á la färsrullar innan det är dags för bingen, imorgonbitti väntar högskoleprovet... Förhoppningsvis lyckas jag skriva namnet rätt åtminstone!

Och givetvis lite filmmys i min älskade soffa!


Min älskade filmhörna...

Hoppas att ni alla får en mysig fredagkväll!

Kommentarer, 0 st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback