Kanske dags att styra upp skutan?

Publicerat: 2010-09-21 kl. 16:03:40
För första gången under den här dieten har jag börjat bli obeskrivligt hungrig!

I normala fall har mina två stora måltider hållt mig mätt under hela dagen men ganska exakt för två dagar sedan så är det som att kroppen blivit som en svamp och suger åt sig all mat och näring, vilket resulterar i att jag 1-2 timmar efter ett mål är vrålhungrig igen!


Efter tränings-måltiden. Mer än vad många hade fått i sig, men mindre än vad min mage just nu nöjer sig med!

Det är i såna tider man är glad att man har stöttande folk runt omkring sig. Vi behöver inte nämna några namn, men vi kan kalla honom Julius. Som igår på gymmet, efter att jag berättat om att jag kände mig låg och hungrig, säger (han kör samma diet som mig):
-"Ja jag tog ett fuskmål igår.. hade ingen kyckling hemma så jag tänkte avafan, så jag körde ner och tog en kebabpizza och lite choklad."... Jag gillar att han verkligen tog lite choklad efteråt också, som om pizzan inte var nog!

Ett motmedel mot detta är att jag nu börjat köra på PWO. Innan räckte det med maten för att hålla mig full av energi men nu känner jag att det kan behövas med en Pre-workout i form av KCG R2 Extreme. Fairing all the way!


En fairing Fan-art! ;)

Dessa två dagarna har också fått mig att tänka om mycket vad gäller träningen. Andy har ordinerat korta, hårda, intensiva lågreps-pass för att inte tömma glykogenet. Med dessa veckornas facit i hand har jag kanske låtit sinnet styra träningen lite och kört för många set under en lång tid. Hädanefter ska passen kortas ner kraftigt. Som sagt, korta, intensiva, tunga, Klar!

Det är bara på det ikväll igen! :)

Kommentarer, 5 st
Hänke säger:

Julle vet när man ska ge peppen! :D

2010-09-21 @ 16:17:00
MAST säger:

Ser ut som en väldigt liten, men ack så god skål med Ben and Jerry glass där vid sidan om din middag. Syndigt gott men det e klart du ska unna dig det! :)

Keep up the good work!

Remeber what I always say:

"Second place is first looser!"

2010-09-21 @ 18:41:04
MAST säger:

Ser ut som en väldigt liten, men ack så god skål med Ben and Jerry glass där vid sidan om din middag. Syndigt gott men det e klart du ska unna dig det! :)

Keep up the good work!

Remeber what I always say:

"Second place is first looser!"

2010-09-21 @ 18:43:03
Per säger:

Äsch, bara att bita ihop. Vad gör man inte för att få stå på scen och spänna muskler? ;)

2010-09-21 @ 22:31:43
Palle Bull säger:

Keep up the good work!

Jag kommer inte att godkänna annat än grym form i Göteborg! Annars ska jag bojkotta dig och ha Julle som förebild! (feel the preasure?)

Du får gärna lägga in en liten kommentar om vad du tycker om Rage extreme saken, den verkar intressant! Palle

2010-09-22 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback