Upp som en sol - Ned som en efter träningspannkaka!

Publicerat: 2010-10-11 kl. 22:34:42
Slutade jobba 7 imorse och tog det sedan väldigt lugnt under resten av förmiddagen. Blev kaffemys hemma och sedan en sväng in till Gymgrossisten i Malmö för att skadeskjuta plånboken och byta några ord med Benjamin.


Då jag skulle få tillfälle att göra proteinfluff på dieten så köpte jag på mig lite olika rekommenderade proteinpulver. Lipo6, Jack3d och några Swebars Pepparkaka till en eventuell framtida ätardag införskaffades också givetvis! :)

Detta följdes av kanske mitt bästa träningspass någonsin! Gick verkligen hur bra som helst och ser redan fram mot nästa pass!

Väl hemma hade jag förberett en laddning med proteinfluff och efter träningspannkakor som jag var övertaggad att ta tag i! Med tanke på hur det slutade förra gången jag försökte (katastrof!) så var jag nu beredd på försök #2!

Första pannkakan blev perfekt, likaså andra. Provsmakar - Magiskt! Men sen rasar världen samman, stekpannan börjar leva sitt eget liv och misslyckande efter misslyckande är ett faktum. Det hela slutar med att jag slänger järnet i vasken och steker min kyckling istället. Fan!

Det är helt enkelt inte menat att jag ska köra pannkisar under dieten... och lika bra är väl det! Håller mig hädanefter till min kyckling, potatis och råggröt!


Formen efter mina misslyckade pannkakor! :)

Hädanefter får jag bannemig hålla mig till en ätardag eller tills dieten är över innan jag ger mig på att äta pannkakor igen.. och då ska det vara RIKTIGA pannkakor! (No offence Andy! Men alla har inte dina pannkaksstekarfärdigheter!)

Kommentarer, 2 st
Cecil säger:

Sist vi gjorde pannkakorna blev de så jävla in i helvetes äckliga så det finns inte...DÅ är det äckligt!

Så man ska nog ha en viss teknik och gå in med väldiogt positiv anda när man gör dem=)

2010-10-12 @ 11:35:59
Joel säger:

Haha, det blev pannkaka av det hela helt enkelt :) Du jag ser att du käkar råggröt, kan man få besvära om hur du går tillväga när du lagar den?

Mvh / J

2010-10-12 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback