Tanken var ju god åtminstone...

Publicerat: 2010-10-17 kl. 06:18:39
Klockan stod på 4:00, kaffekokaren var laddad, jag var taggad, "Sjukt hardcore detta!" tänkte jag... Men när grannarna spelar "Bumpy ride" på högsta volym för femtioelfte gången vid 3:45 inser jag att jag inte kommer att komma ut på någon morgonpromenad. Det blev istället ca två timmars sömn innan den där koppen kaffe i skrivande stund gör sitt bästa för att ge mig energi till dagens 7-18-arbetspass.

Så Plan B: Jobba, hem och käka, ut på kvällscardio sent ikväll istället. Fungerar lika bra! Jag föredrar att antingen gå väldigt tidigt i morgonmörker, eller väldigt sent i kvällsmörker. Förmodligen för att alla villaägare på så sätt ska ha svårt att lämna en beskrivning på mannen som fönstertittar hela tiden! :)



Bjuder på två stycken formbilder från i fredags. Känner mig hårdare, men vågen håller inte med mig. Någon som sa +80? :(

Kommentarer, 2 st
Pångan säger:

Ser riktigt bra ut Keep it up ...hoppas på en bra lucia placeringen i år då... nä dax för morgon promenad

2010-10-17 @ 07:13:13
Palle Bull säger:

Hade du gått över utan tröja och bett dem hålla käften hade dem nog utan tvivel gjort som du sa!

Stressa inte så mycket över vikten utan fortstätt göra det du gör, för det ser grymt ut!

En mycket vis byggare sa en gång till mig att "Vågen betyder ingenting, spegeln gör!"

2010-10-17 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback